آرلو متخصص طراحی هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای

خدمات:

خدمات گروه آرلو به تفکیک عبارتند از :

  • طراحی

 متخصصان و طراحان این مجموعه پس از بازدید فضای هایپرمارکت و یا فروشگاهی شروع به عملیات پلان برداری، عکاسی، بررسی فضا، کسب اطلاعات مقدماتی کرده و سپس با ارائه طرحها و اتودهای متنوع و استاندارد 2 بعدی و 3بعدی، کلید فاز طراحی را رقم می زنند. طراحان این گروه نخبگان طراحی فضاهای خرده فروشی هستند که تخصص آنها خلق ایده، طراحی داخلی، انتخاب متریال مناسب، طراحی فنی، معماری داخلی، گرافیک و … می باشند. با ارائه این خدمات هرآنچه که در رابطه با فضای تجاری تان در ذهن دارید در قالب طراحی 2بعدی و 3بعدی حرفه ای پیش روی شماست.

  • تولید

سفارش تمامی دکوراسیون و تجهیزات فروشگاهی ارائه شده در طرحهای 2 بعدی یا 3بعدی، پس ار تاییدیه کارفرما به خط تولید داده می شود. محصولات و تجهیزات ما از کیفیتی بسیار بالا و قیمتی بسیار رقابتی برخوردارند. این ملزومات با مواد اولیه درجه یک و ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی، سفارشی ساز مخصوص فضای تجاری شما تولید می شوند. تنوع بالای رنگ، ابعاد و مشخصات تجهیزات فروشگاهی، امکان دسترسی به انتخابهای متنوع را مهیا می سازد.

  • واردات تجهیزات

گروه آرلو با داشتن نمایندگی انحصاری فروش و خدمات بسیاری از شرکتهای اروپایی تراز اول دنیا، تجهیزاتی درجه یک را به مشتریان عرضه می کند. با کمک تیم مجرب بازرگانی خارجی و داخلی این مجموعه، فرآیندحمل و ترخیص تجهیزات در کوتاهترین زمان ممکن صورت می پذیرد.

  • نصب و مونتاژ

در این مرحله ملزومات ارسال شده به فضای تجاری مشتری با تلاش گروهی از تکنسینها و کارشناسان فنی نصب و راه اندازی می گردد. این پروسه در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت فراوان صورت می پذیرد.

*** در هر نقطه ایران که هستید، گروه آرلو با برنامه ای منسجم و تعهدی بالا می تواند شما را در طراحی، تجهیز و راه اندازی فضای تجاری تان یاری نماید.

اهداف کلی:

1- فراهم آوردن مزیتهای رقابتی محسوس در مقایسه با سایر شرکتها از لحاظ کیفیت و قیمت

2- احترام به افراد و محیط زندگی و داشتن برنامه مشخص و مدون

3- مدیریت یکپارچه و کم نقص

4- نوآوری و خلاقیت در ایده ها و اجرای آنها

5- آموزش نیروهای مستعد و خلاق در راستای پیشبرد اهداف بلند مدت مجموعه

6- ارائه طرحها و محصولات متناسب با پیشرفت و نیازهای بروز مشتریان